Czy warto inwestować w kampanie reklamowe na przystankach?

reklama na przystankach

W ciągu ostatnich kilku lat reklama zewnętrzna zyskała wielu zwolenników. Wynika to z jej różnych form, jak również ogromnego zasięgu. Wiele osób mimochodem zerka na billboardy i w ten sposób stają się one potencjalnymi klientami. Każdy billboard do wynajęcia Warszawa cieszy się dużym powodzeniem i niekiedy trzeba oczekiwać w kolejce na wolną przestrzeń. Reklama outdoor to jednak nie tylko wielkie plakaty. W wielu miastach firmy reklamują się również na przystankach autobusowych, ponieważ korzystają z nich dziennie tysiące osób. Oczekując na pojazd komunikacji miejskiej, można szybko zapoznać się z treścią reklamy, a jeśli zostanie odpowiednio skonstruowana, z pewnością przyniesie efekty.

Kampanie reklamowe w Gdańsku na przystankach autobusowych

W dużych polskich miastach już od kilku lat można zauważyć piękne, artystyczne, kolorowe plakaty. Bardzo często są one reklamą topowych produktów i marek o ogólnopolskim zasięgu, jednak w ten sposób reklamują się również niewielcy przedsiębiorcy o lokalnym zasięgu działalności. Organizacja kampanii reklamowej Szczecin zwykle również związane jest z wyborem kilku różnych form reklamy, w tym opcji, która znajdzie się właśnie na przystankach i na dworcach. Warto pamiętać o tym, że wynajęcie tego typu powierzchni reklamowej nie jest dużym kosztem, a z pewnością kosztem niższym niż billboardy Gdańsk, za które w centrum miasta trzeba sporo zapłacić.

reklama na przystankach

Reklama wielkoformatowa Pruszcz Gdański

Reklamy zewnętrzne wielkoformatowe znajdujące się w wiatach przystankowych cieszą się popularnością w większości polskich miast. Bardzo często są projektowane przez lokalnych artystów, którzy są bardzo zdolni i związani z miastem. Taka reklama ma jeszcze większy zasięg i na pewno zwraca uwagę różnego typu przechodniów. Oczywiście umieszczana na przystankach reklama wielkoformatowa cennik ma zróżnicowany. Wiele zależy od jej wielkości, konkretnej lokalizacji oraz czasu ekspozycji. W miastach takich jak Warszawa, Kraków, czy Gdańsk ceny są wyjątkowo wysokie, ponieważ tam każda powierzchnia reklamowa jest cenna.

Poza reklamą na przystankach, wiele firm decyduje się także na:

  • billboardy Kielce,
  • banery,
  • potykacze,
  • ulotki i broszury wrzucane do skrzynek.

Nieocenioną rolę w reklamie pełni oczywiście Internet, ponieważ jego zasięg jest ogromny, a niektóre działania marketingowe nic nie kosztują, jeśli zdecydujemy się poświęcić więcej czasu.

Profesjonalna organizacja reklam na przystankach

Zaleca się, aby kampania reklamowa prowadzona była przez specjalistów, którzy na co dzień zajmują się promocją i znają na obowiązujących trendach. Takie firmy mają zwykle dostęp do najlepszych powierzchni reklamowych w Polsce. Więcej o reklamie na przystankach można przeczytać na https://www.znajdzreklame.pl/reklama-na-przystankach. Jest to strona firmy zajmującej się kompleksową organizacją kampanii reklamowych i promocji oraz posiada największą bazę. Jako jedna z liderów oferuje właśnie możliwość skorzystania z własnych powierzchni w dogodnych lokalizacjach.